Megrendelő- és vásárló orientált Google hirdetés kezelés, a Google találatai között az első oldalon, kiemelt megjelenéssel.
Havi 35 000.- Ft -ért!
Az internetes reklámozás jelenlegi leghatékonyabb formája!
Termékére vagy szolgáltatására keresve a Google megjelenteti rövid, tömör hirdetését, melyet leendő megrendelői célzottan keresnek.
A Google Ads (AdWords) hirdetési rendszere lehetőséget ad, hogy cége az első találatok között jelenjen meg a Google keresőben. A Google hirdetések rövid, tömör szöveggel 3-6 sorban jelennek meg. A megjelenések ingyenesek, kizárólag a kattintásokért kell fizetni. A PPC mozaikszó jelentése: Pay Per Click, ami kattintásonkénti fizetést jelent.
A költségek befizetése manuálisan, egy a feltöltőkártyás mobiltelefonokéhoz hasonló egyenlegfeltöltéses rendszerrel működik. Az egyenleg feltöltésének összege attól függ, hogy Ön mennyit tud a reklámozásra szánni egy hónapban.
Az egyenleg feltöltését követően kialakítjuk Ön számára a kampány struktúráját. A létrehozott hirdetéseket úgy állítjuk be, hogy azok célzottan azokhoz a potenciális vásárlókhoz vagy megrendelőkhöz jussanak el, akik az Ön terméke vagy szolgáltatása iránt érdeklődnek.
Ezt követően már csak az Ön termékének vagy szolgáltatásának versenyképességén múlik, hogy a látogatók Önt választják-e.
A Google Ads (AdWords) hirdetés kezelés ára 35 000.- Ft /hó Két kampány párhuzamos futtatása esetén 65 000.- Ft /hó
Három vagy annál több kampány esetén kampányonként 30 000.- Ft /hó
Egyszeri beállítás (hirdetéskezelés nélkül) 85 000.- Ft
Ingyenes konzultáció!
Több, mint 10 éves tapasztalat!
Amit kínálunk:
a hirdetések kampányokba és hirdetéscsoportokba rendezése tevékenységi körök vagy terméktípusok szerint
javaslat a kulcsszavak listájára tevékenységi körök vagy terméktípusok alapján
célzott kulcsszavak, kifejezések használata
kizáró kulcsszavak, kifejezések felvétele
javaslat a hirdetések megfogalmazására
hirdetés megjelenésének pozicionálása a célzott felhasználókhoz igazítva
a kulcsszavak árainak kézi, manuális beállítása napi szinten
napközben folyamatos kattintási ár figyelés
napi maximális költség (napi limit) beállítása havi keret alapján
bővítmények használata a figyelemfelkeltőbb és hatásosabb megjelenésért
kulcsszavak javaslattétele a weboldal szövegéhez igazítva és fordítva
konkurencia figyelemmel követése
merülő egyenleg értesítés
hó elején Google Ads számla küldése a költségek elszámolásához
munkaszüneti napok, ünnepnapok egyeztetése
folyamatos kapcsolattartás a Google szakembereivel, új lehetőségek egyeztetése
Amire törekszünk:
A hirdetések minél jobb pozícióban való megjelenítése, a kattintási árakat figyelemmel tartva. A cél, hogy minél kevesebb összegből minél több eredményes kattintást szerezzünk.
Kiegészítő szolgáltatások, megjegyzések:
Újonnan induló kampányok esetében ajándék kupon, melyet a Google ajánl fel.
Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy javaslatot teszünk weboldalának keresőoptimalizálására (SEO), hogy az a Google keresőjével, és így a Google Ads hirdetési rendszerrel is jobban összhangban tudjon működni.
Manapság már mindenki az internetet, azon belül a legismertebb keresőmotort, a Google-t használja, ha bármilyen témában keres szolgáltatást, terméket vagy csupán információt valamivel kapcsolatosan. Éppen ezért fontos szempont, hogy cégének weboldala jó helyezéssel szerepeljen a Google keresőben, hogy a leendő vásárlói/megrendelői ne az Ön konkurenciáját válasszák Ön helyett.
A keresésekre általánosságban jellemző, hogy az emberek többsége nem lapoz tovább a 3. oldalnál, ami az első 30 találatot jelenti. Sokszor csupán az első találati oldalról válogatnak. A Google Ads hirdetési rendszere lehetőséget ad számunkra, hogy egy rövid szöveges hirdetéssel az első oldalon jelentessük meg internet oldalunk hivatkozását, vagy akár jó licittel a keresési találatok legelején.
Ahogy azt fentebb már említettük, a megjelenésekért nem kell fizetnünk, kizárólag a kattintásokért. A kattintások ára pedig attól függ, hogy az adott témában hány hirdető konkurensünk van, azok milyen árakkal licitálnak, illetve maga a téma is meg tudja szabni, hogy egy kattintás ára milyen magas lesz. Példákat felhozva van olyan szolgáltatói téma, ahol csupán 10-15.- Ft -os kattintási árak vannak, de a másik végletből megemlíthető az 500.- Ft-os kattintási ár is. Az átlag azonban 100-150.- Ft körül mozog. Ezekkel a számokkal tudunk kalkulálni a kampánykezelés költségvetését illetően.
Ez egyéni döntés. Általában, ha egy kampány a kezdeti hónapokban visszatermeli az árát, akkor már azt mondhatjuk, hogy megérte, hiszen ezzel népszerűségre tehetünk szert, növeljük weboldalunk látogatottságát és ügyfélkörünket.
De számoljunk kicsit! Ha havi 40,000.- Ft -ot tudunk hirdetésekre szánni, akkor már van keresnivalónk. Ha csak hétköznapokon hirdetünk (pl. nyitvatartási időben), akkor havonta 20-22 munkanappal számolhatunk. Ez egy napra lebontva nagyjából 2,000.- Ft -ot jelent. Ha egy kattintás átlag 100 Ft -ba kerül, akkor várhatóan 20 látogatónk lesz egy nap. De ha javasolnunk kell havi költségkeretet, azt legalább 100.000.- Ft -ban szabnánk meg.
Ha pedig vásárlóink/megrendelőink elmondják barátaiknak, ismerőseiknek, hogy tőlünk vásároltak, vagy a mi szolgáltatásunkat választották, úgy még jobban megérte.
Először is keressenek fel minket telefonon vagy e-mailben. Segítünk minden lépésben, Önöknek tulajdonképpen csak az anyagi forrást kell biztosítani. A weboldaluk alapján felmérjük, hogy milyen kulcsszavakat lenne érdemes használni, azokat milyen struktúrában lenne érdemes hirdetésként felépíteni.
Létrehozunk Önöknek egy Google fiókot, az egyeztetett struktúra alapján összeállítjuk a hirdetéseket, felvesszük a kulcsszavakat. Ezt követően átutalásos vagy bankkártyás befizetés útján megkérjük Önöket, hogy töltsék fel egyenlegüket. Az egyenleg feltöltését követően már indulhat is online hirdetési kampányuk.
A hirdetések első 2-3 hónapja után már körvonalazódik, hogy milyen árakkal dolgozhatunk, havonta nagyjából mennyi pénzt szükséges elköltenünk. És hogy a hirdetés maga milyen eredményekkel jár, magyarul bővült-e megrendelőink köre.
Erre egyértelmű a válaszunk: Ha magunk fogunk bele, valószínű végkifejlet, hogy csak öntjük bele a pénzt, de a kampány eredményt nem fog annyit hozni, mint elvárnánk. Hogy miért?
– Először is azért, mert ez is egy külön szakma, amit ki kell tanulni.
– A tanulás sem elegendő, kell hozzá a tapasztalat, hogy mire hogyan reagál a Google Ads hirdetési rendszere.
– Tudni kell finomhangolni a hirdetések beállításait, ha ezt nem tesszük meg, sok felesleges kattintást eredményezhetünk, és nem is oda juthat el hirdetésünk, ahova valóban szánnánk.
– Szánnunk kell rá időt. Nem elég, ha csak egyszer beállítjuk és rábízzuk a rendszerre. Folyamatos felügyeletet igényel, igény esetén be kell avatkozni, beállításokat, árakat módosítani. Erre nem lesz senkinek sem ideje, ha közben vevőket/megrendelőket szolgál ki.
Több olyan kampánymenedzselésben volt már részünk, amit először a megrendelőnk próbálta meg maga menedzselni, majd kérdezte tőlünk, hogy az miért nem működött. Csak költöttek rá, de eredményt nem hozott annyit, amit elvártak volna. Miután átnéztük a hirdetésüket, rendszereztük azokat, elkezdtek csörögni a telefonok. Ezt követően belátták, hogy megéri rászánni a havi 35 000.- Ft -os díjat, ami csekély összeg ahhoz képest, amennyi pénzt eredménytelenül elkölthetnek rá.
Összegezve vigyázzunk a kampánymenedzselés próbálkozásával! Bízzák inkább ránk!
A Google AdWords 2018. július 24-től új néven, Google Ads-ként érhető el. A névváltozás a hirdetés kezelés rendszerét nem érinti, az a megszokott módon lesz használható a továbbiakban. A Google-től érkező számlákon és e-mailekben már az új néven szerep az említett dátumot követően. Részletek a Google weboldaláról.
Áraink bruttó árak, 0% ÁFA-t tartalmaznak.
Árainkat alanyi adómentesség miatt ÁFA nem terheli.
Ez a weboldal ún. sütiket használ az elemzésekhez és a testreszabott tartalmak megjelenítéséhez. Az Elfogadom gombra kattintva elfogadja a sütik (cookie) használatát. ElfogadomTovábbi információ
Sütikezelési szabályzat
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.