Megrendelő- és vásárló orientált Google hirdetés kezelés, a Google találatai között az első oldalon, kiemelt megjelenéssel.

Havi 25,000.- Ft -ért!

Az internetes reklámozás jelenlegi leghatékonyabb formája!
Termékére vagy szolgáltatására keresve a Google megjelenteti rövid, tömör hirdetését, melyet leendő megrendelői célzottan keresnek.


A Google Ads (AdWords) hirdetési rendszere lehetőséget ad, hogy cége az első találatok között jelenjen meg a Google keresőben. A Google hirdetések rövid, tömör szöveggel 3-6 sorban jelennek meg. A megjelenések ingyenesek, kizárólag a kattintásokért kell fizetni. A PPC mozaikszó jelentése: Pay Per Click, ami kattintásonkénti fizetést jelent.

A költségek befizetése manuálisan, egy a feltöltőkártyás mobiltelefonokéhoz hasonló egyenlegfeltöltéses rendszerrel működik. Az egyenleg feltöltésének összege attól függ, hogy Ön mennyit tud a reklámozásra szánni egy hónapban.

Az egyenleg feltöltését követően kialakítjuk Ön számára a kampány struktúráját. A létrehozott hirdetéseket úgy állítjuk be, hogy azok célzottan azokhoz a potenciális vásárlókhoz vagy megrendelőkhöz jussanak el, akik az Ön terméke vagy szolgáltatása iránt érdeklődnek.

Ezt követően már csak az Ön termékének vagy szolgáltatásának versenyképességén múlik, hogy a látogatók Önt választják-e.

A Google Ads (AdWords) hirdetés kezelés ára 25,000.- Ft /hó
Két kampány párhuzamos futtatása esetén 45,000.- Ft /hó
Három vagy annál több kampány esetén kampányonként 20,000.- Ft /hó
Egyszeri beállítás (hirdetéskezelés nélkül) 60,000.- Ft

Ingyenes konzultáció!
Több, mint 10 éves tapasztalat!


Amit kínálunk:

  • a hirdetések kampányokba és hirdetéscsoportokba rendezése tevékenységi körök vagy terméktípusok szerint
  • javaslat a kulcsszavak listájára tevékenységi körök vagy terméktípusok alapján
  • célzott kulcsszavak, kifejezések használata
  • kizáró kulcsszavak, kifejezések felvétele
  • javaslat a hirdetések megfogalmazására
  • hirdetés megjelenésének pozicionálása a célzott felhasználókhoz igazítva
  • a kulcsszavak árainak kézi, manuális beállítása napi szinten
  • napközben folyamatos kattintási ár figyelés
  • napi maximális költség (napi limit) beállítása havi keret alapján
  • automatizált hirdetés ki-be kapcsolás napokra lebontva
  • bővítmények használata a figyelemfelkeltőbb és hatásosabb megjelenésért
  • kulcsszavak javaslattétele a weboldal szövegéhez igazítva és fordítva
  • konkurencia figyelemmel követése
  • merülő egyenleg értesítés
  • hó elején Google Ads számla küldése a költségek elszámolásához
  • munkaszüneti napok, ünnepnapok egyeztetése
  • folyamatos kapcsolattartás a Google szakembereivel, új lehetőségek egyeztetése

Amire törekszünk:

A hirdetések minél jobb pozícióban való megjelenítése, a kattintási árakat figyelemmel tartva. A cél, hogy minél kevesebb összegből minél több eredményes kattintást szerezzünk.


Kiegészítő szolgáltatások, megjegyzések:

  • Újonnan induló kampányok esetében ajándék kupon, melyet a Google ajánl fel.
  • Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy javaslatot teszünk weboldalának keresőoptimalizálására (SEO), hogy az a Google keresőjével, és így a Google Ads hirdetési rendszerrel is jobban összhangban tudjon működni.


A Google AdWords 2018. július 24-től új néven, Google Ads-ként érhető el. A névváltozás a hirdetés kezelés rendszerét nem érinti, az a megszokott módon lesz használható a továbbiakban. A Google-től érkező számlákon és e-mailekben már az új néven szerep az említett dátumot követően. Részletek a Google weboldaláról.