Megrendelő- és vásárló orientált Google hirdetés kezelés, a Google találatai között az első oldalon, kiemelt megjelenéssel.
Havi 35 000.- Ft -ért!
Az internetes reklámozás jelenlegi egyik leghatékonyabb formája!
Termékére vagy szolgáltatására keresve a Google megjelenteti rövid, tömör hirdetését, melyet leendő megrendelői célzottan keresnek.
A Google Ads (AdWords) hirdetési rendszere lehetőséget ad, hogy cége az első találatok között jelenjen meg a Google keresőben. A Google hirdetések rövid, tömör szöveggel 3-6 sorban jelennek meg. A megjelenések ingyenesek, kizárólag a kattintásokért kell fizetni. A PPC mozaikszó jelentése: Pay Per Click, ami kattintásonkénti fizetést jelent.
A költségek befizetése manuálisan, egy a feltöltőkártyás mobiltelefonokéhoz hasonló egyenlegfeltöltéses rendszerrel működik. Az egyenleg feltöltésének összege attól függ, hogy Ön mennyit tud a reklámozásra szánni egy hónapban.
Az egyenleg feltöltését követően kialakítjuk Ön számára a kampány struktúráját. A létrehozott hirdetéseket úgy állítjuk be, hogy azok célzottan azokhoz a potenciális vásárlókhoz vagy megrendelőkhöz jussanak el, akik az Ön terméke vagy szolgáltatása iránt érdeklődnek.
Ezt követően már csak az Ön termékének vagy szolgáltatásának versenyképességén múlik, hogy a látogatók Önt választják-e.
A Google Ads (AdWords) hirdetés kezelés ára 35 000.- Ft /hó
Két kampány párhuzamos futtatása esetén 65 000.- Ft /hó
Három vagy annál több kampány esetén kampányonként 30 000.- Ft /hó
Egyszeri beállítás (hirdetéskezelés nélkül) 85 000.- Ft
Ingyenes konzultáció!
Több, mint 15 éves tapasztalat!
Amit kínálunk:
- a hirdetések kampányokba és hirdetéscsoportokba rendezése tevékenységi körök vagy terméktípusok szerint
- javaslat a kulcsszavak listájára tevékenységi körök vagy terméktípusok alapján
- célzott kulcsszavak, kifejezések használata
- kizáró kulcsszavak, kifejezések felvétele
- javaslat a hirdetések megfogalmazására
- hirdetés megjelenésének pozicionálása a célzott felhasználókhoz igazítva
- napközben folyamatos kattintási ár figyelés
- napi maximális költség (napi limit) beállítása havi keret alapján
- automatizált hirdetés ki-be kapcsolás napokra lebontva
- bővítmények használata a figyelemfelkeltőbb és hatásosabb megjelenésért
- kulcsszavak javaslattétele a weboldal szövegéhez igazítva és fordítva
- konkurencia figyelemmel követése
- merülő egyenleg értesítés
- hó elején Google Ads számla küldése a költségek elszámolásához
- munkaszüneti napok, ünnepnapok egyeztetése
- folyamatos kapcsolattartás a Google szakembereivel, új lehetőségek egyeztetése
Amire törekszünk:
A hirdetések minél jobb pozícióban való megjelenítése, a kattintási árakat figyelemmel tartva. A cél, hogy minél kevesebb összegből minél több eredményes kattintást szerezzünk.
Kiegészítő szolgáltatások, megjegyzések:
- Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy javaslatot teszünk weboldalának keresőoptimalizálására (SEO), hogy az a Google keresőjével, és így a Google Ads hirdetési rendszerrel is jobban összhangban tudjon működni.
A Google AdWords 2018. július 24-től új néven, Google Ads-ként érhető el. A névváltozás a hirdetés kezelés rendszerét nem érinti, az a megszokott módon lesz használható a továbbiakban. A Google-től érkező számlákon és e-mailekben már az új néven szerep az említett dátumot követően. Részletek a Google weboldaláról.