Célzott Internet Marketing

Hatékony online reklámozási formák

Növelje szolgáltatásának ügyfélkörét!
Növelje termékeinek eladását!
Google Adwords PPC Kampánykezelés

Google AdWords PPC Kampánykezelés

Megrendelő- és vásárlóorientált Google hirdetés kezelése, a Google találatai között az első oldalon, kiemelt megjelenéssel.

Havi 20,000.- Ft -ért!

Termékére vagy szolgáltatására keresve a Google megjelenteti rövid, tömör hirdetését, melyet leendő megrendelői célzottan keresnek.

Keressen minket bizalommal!
+36 70 / 660 88 85
info@celzottinternetmarketing.hu


Az AdWords hirdetési rendszere lehetőséget ad, hogy cége az első találatok között jelenjen meg a Google keresőben. A Google hirdetések rövid, tömör szöveggel 3 vagy 4 sorban jelennek meg. A megjelenések ingyenesek, kizárólag a kattintásokért kell fizetnie. A PPC mozaikszó jelentése: Pay Per Click, ami kattintásonkénti fizetést jelent.

A költségek befizetése manuálisan, egy a feltöltőkártyás mobiltelefonokéhoz hasonló egyenlegfeltöltéses rendszerrel működik. Az egyenleg feltöltésének összege attól függ, hogy Ön mennyit tud a reklámozásra szánni egy hónapban.

Az egyenleg feltöltését követően kialakítjuk Ön számára a kampány struktúráját. Hirdetéscsoportokat hozunk létre témakörök szerint, melyekhez kulcsszavakat veszünk fel. Illetve szöveges hirdetéseket hozunk létre, ezek jelennek meg kereséskor.

A létrehozott hirdetéseket úgy állítjuk be, hogy azok célzottan azokhoz a potenciális vásárlókhoz vagy megrendelőkhöz jussanak el, akik az Ön terméke vagy szolgáltatása iránt érdeklődnek.

Ezt követően már csak az Ön termékének vagy szolgáltatásának versenyképességén múlik, hogy a látogatók Önt választják-e.

A Google AdWords hirdetés kezelés ára 20,000.- Ft /hó
Amennyiben több Google kampányt szeretne indítani, vagy a meghatározottaknál több kulcsszó kerülne felvételre, úgy egyedi árképzést tudunk felajánlani.

Közel 10 éves tapasztalat!

 

Amit kínálunk:

- a hirdetések kampányokba és hirdetéscsoportokba rendezése tevékenységi körök vagy terméktípusok szerint
- javaslat a kulcsszavak listájára tevékenységi körök vagy terméktípusok alapján
- maximum 100 db kulcsszó felvétele / kampánykezelés
- célzott kulcsszavak használata (akár kifejezésekre is)
- kizáró kulcsszavak felvétele
- javaslat a hirdetések megfogalmazására
- hirdetés megjelenésének poziciónálása földrajzi hely szerint
- hirdetés megjelenésének poziciónálása beszélt nyelv szerint
- a kulcsszavak árainak kézi, manuális beállítása napi szinten
- napközben folyamatos kattintási ár figyelés
- napi maximális költség (napi limit) beállítása havi keret alapján
- automatizált hirdetés ki-be kapcsolás napokra lebontva
- telefonszám megjelenítése a hirdetés szövegében bónuszként (a hirdetés szövegén felül)
- a weboldal aloldalainak bónusz linkként való megjelenítése a hirdetési szöveg alatt (igény esetén)
- kiegészítő kulcsszavak felvétele bónuszként a hirdetési szöveg alatt (igény esetén)
- kulcsszavak javaslattétele a weboldal szövegéhez igazítva
- weboldal kulcsszavainak módosítási javaslata a hirdetéshez igazítva
- konkurencia figyelemmel követése
- merülő egyenleg értesítés
- hó elején AdWords számla küldése a költségek elszámolásához
- munkaszüneti napok, ünnepnapok egyeztetése

Amire törekszünk:

- a hirdetések megjelenítése a favorizált (fontosabb) kulcsszavakra az 1-4. helyezésen belül
- alacsony kattintási árak megtartása, hogy a napi kereten belül minél több kattintást érjünk el
- a legfontosabb kulcsszavak minőségi mutatójának javítása a 7-10. közötti minősítésre a 10-es skálán
- a megjelenések átkattintási arányának minél magasabbra növelése

 

Kiegészítő szolgáltatások, megjegyzések:

- Újonnan induló kampányok esetében ajándék 15,000.- Ft értékű kupon, melyet a Google az első 5,000.- Ft -os egyenlegfeltöltés kimerülésekor számol el!

- Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy javaslatot teszünk weboldalának keresőoptimalizálására (SEO), hogy az a Google keresőjével, és így az AdWords hirdetési rendszerrel is jobban összhangban tudjon működni.
15,000.- Ft értékű ajándék Google AdWords hirdetési kupon!

 

Mi az AdWords hirdetés? Kattintson ide, és tudja meg, miért érdemes ezt az online reklámozási formát választania!
Lássuk, hogy miért eredményes az AdWords hirdetési rendszere!

Manapság már mindenki az internetet, azon belül a legismertebb keresőmotort, a Google-t használja, ha bármilyen témában keres szolgáltatást, terméket vagy csupán információt valamivel kapcsolatosan. Éppen ezért fontos szempont, hogy cége weboldala jó helyezéssel szerepeljen a Google keresőben, hogy a leendő vásárlói/megrendelői ne az Ön konkurenciáját válasszák Ön helyett.

A keresésekre általánosságban jellemző, hogy az emeberek többsége nem lapoz tovább a 3. oldalnál, ami az első 30 találatot jelenti. Még nagyobb többségük csupán az első oldalról válogat. A Google AdWords hirdetési rendszere lehetőséget ad számunkra, hogy egy rövid szöveges hirdetéssel az első oldalon jelentessük meg internet oldalunk, vagy akár jó licittel a keresési találatok legtetején.

Ahogy azt fentebb már említettük, a megjelenésekért nem kell fizetnünk, kizárólag a kattintásokért. A kattintások ára pedig attól függ, hogy az adott témában hány hirdető konkurensünk van, azok milyen árakkal licitálnak, illetve maga a téma is meg tudja szabni, hogy egy kattintás ára milyen magas lesz. Példákat felhozva van olyan szolgáltatói téma, ahol csupán 10-15.- Ft -os kattintási árak vannak, de a másik végletből megemlíthető az 500.- Ft-os kattintási ár is. Az átlag azonban 100-150.- Ft körül mozog. Ezekkel a számokkal tudunk kalkulálni az AdWords kampánykezelés költségvetését illetően.

Hogy mennyit szánjunk rá?

Ez egyéni döntés. Általában, ha egy kampány a kezdeti hónapokban visszatermeli az árát, akkor már azt mondhatjuk, hogy megérte, hiszen ezzel népszerűségre tehetünk szert, növeljük weboldalunk látogatottságát és ügyfélkörünket.

De számoljunk kicsit! Ha havi 40,000.- Ft -ot tudunk hirdetésekre szánni, akkor már van keresnivalónk. Ha csak hétköznapokon hirdetünk (pl. nyitvatartási időben), akkor havonta 20-22 munkanappal számolhatunk. Ez egy napra lebontva nagyjából 2,000.- Ft -ot jelent, erre az értékre szabhatjuk meg a napi limitünket. Ha egy kattintás átlag 100 Ft -ba kerül, akkor várhatóan 20 látogatónk lesz egy nap. Ha ebből a 20 emberből csak 1 ember vásárol vagy rendel tőlünk, már jól járhatunk. Ha pedig ezek az emberek elmondják barátaiknak, ismerőseiknek, hogy tőlünk vásároltak, vagy a mi szolgáltatásunkat válaszották, akkor már megérte.

Hogyan kezdjünk bele?

Először is keressenek fel minket telefonon vagy e-mailben. Mi segítünk minden lépésben, Önöknek tulajdonképpen csak az anyagi forrást kell biztosítani. Mi a weboldaluk alapján felmérjük, hogy milyen kulcsszavakat lenne érdemes használni, azokat milyen struktúrában lenne érdemes hirdetésként felépíteni. Ezt követően fel tudjuk ajánlani a 15,000.- Ft -os ajándék kupont, ami 5,000.- Ft -os egyenlegfeltöltés felhasználása után aktiválódik. A kezdetekben ez a kis segítség jól jön, ezt köszönjük a Google-nek.

Létrehozunk Önöknek egy Google fiókot, az egyeztetett struktúra alapján összeállítjuk a hirdetéseket, felvesszük a kulcsszavakat. Ezt követően átutalásos befizetés útján megkérjük Önöket, hogy töltsék fel egyenlegüket. Az egyenleg feltöltését követően már indulhat is online hirdetési kampányuk.

A hirdetések első 2-3 hónapja után már körvonalazódik, hogy milyen árakkal dolgozhatunk, havonta nagyjából mennyi pénzt szükséges elköltenünk. És hogy a hirdetés maga milyen eredményekkel jár, magyarul bővült-e megrendelőink köre.

Miért ne kezdjen bele maga és bízza inkább ránk?

Erre egyértelmű a válaszunk: Ha magunk fogunk bele, a legvalószínűbb végkifejlet, hogy csak öntjük bele a pénzt, de a kampány eredményt nem sokat fog hozni. Hogy miért?

- Először is azért, mert ez is egy külön szakma, amit ki kell tanulni.
- A tanulás sem elegendő, kell hozzá a tapasztalat, hogy mire hogyan reagál az AdWords hirdetési rendszere.
- Tudni kell finomhangolni a hirdetések beállításait, ha ezt nem tesszük meg, sok felesleges kattintást eredményezhetünk, és nem is oda juthat el hirdetésünk, ahova valóban szánnánk.
- Szánnunk kell rá időt. Nem elég, ha csak egyszer beállítjuk, és rábízzuk a rendszerre. Folyamatos felügyeletet igényel, igény esetén be kell avatkozni, beállításokat, árakat módosítani. Erre nem lesz senkinek sem ideje, ha közben vevőket, kuncsaftokat szolgál ki.

Több olyan kampánymenedzselésben volt már részünk, amit először a megrendelőnk próbált meg menedzselni, majd kérdezte tőlünk, hogy az miért nem működött. Csak költöttek rá, de eredményt nem hozott. Miután átnéztük a hirdetésüket, rendszereztük azokat, rögtön elkezdtek csörögni a telefonok. Ezt követően belátták, hogy megéri rászánni a havi 20.000.- Ft -os díjat, ami csekély összeg ahhoz képest, amennyi pénzt eredménytelenül elkölthetnek megrendelőink rá. Tulajdonképpen a havi nagyjából 20 munkanappal számolva csupán 1.000.- Ft a díjunk egy napra lebontva. Ez igazán nem nagy összeg egy informatikai szolgáltatásért.

Összegezve vigyázzunk a kampánymenedzselés próbálkozásával! Bízzák inkább ránk!